Siirry sähköiseen taloushallintoon – tilitoimistomme palvelee Helsingissä

Yhteystiedot

Helsingistä käsin palveleva Tilitoimisto Tilexman Oy tarjoaa sinulle mahdollisuuden toteuttaa koko taloushallintosi täysin sähköisesti Fennoan ohjelmistolla. Sähköisten eli digitaalisten ohjelmien avulla hoidat esimerkiksi myyntilaskut, ostolaskut, palkanlaskennan (Tikon) ja koko kirjanpidon helposti internetin välityksellä. Tämä on kaikkein tehokkain ja vaivattomin taloushallinnon tapa.


Kuten kaikki taloushallinnon palvelumme, myös sähköinen taloushallinto toteutetaan sinun ja yrityksesi tarpeiden mukaisesti räätälöitynä. Mikäli olet kiinnostunut joustavasta yhteistyöstä oman tiimisi ja tilitoimistomme kanssa, ota yhteyttä ja pyydä meiltä tarjous sähköisen taloushallinnon palveluista!

Yhteystiedot

Digitaalisen taloushallinnon hyödyt

Pankkimaailma siirtyi digitaaliseksi jo paljon ennen taloushallintoa. Harva on enää nykypäivänä valmis kävelemään pankkiin maksaakseen laskunsa, joten miksi yrittäjänäkään selaisit paperia täynnä olevia mappeja ja laatikoita?


Olitpa sitten vasta aloittava pienyrittäjä tai jo pidempään yrittäjänä työskennellyt veteraani, olet mitä todennäköisemmin jossain vaiheessa tuskaillut kirjanpitoon ja taloushallintoon liittyvien asioiden kanssa. Monelle numeroiden pyörittely tuntuu hankalalta ja kirjanpitoon kuluu liikaa aikaa. Kuittirumba odottaa aina kuun vaihteessa. Kaikki tämä vie turhaan aikaa, jonka voisit käyttää oman liiketoimintasi kehittämiseen ja tehdäksesi sitä, minkä osaat parhaiten.


Digitaalisen taloushallinnon avulla manuaaliset työvaiheet eliminoidaan minimiin. Oikein toteutettuna voit supistaa kirjanpitoon käyttämäsi ajan murto-osaan. Siirry siis sähköiseen taloushallintoon avullamme ja vastaanota hyödyt.

Lue lisää palvelukonseptistamme

Tehosta toimintaasi Fennoan avulla

Fennoan taloushallinnon pilvipalvelu on selainpohjainen tuoteperhe, jonka avulla siirryt tehokkaasti sähköiseen taloushallintoon. Pilvipalvelun avulla yrityksesi johto ja henkilökunta voivat hoitaa päivittäiset taloushallinnon rutiinit nopeasti. Voimme yhdistää yrityksesi online-palvelun tilitoimistomme järjestelmään, jolloin tiedot ovat aina ajan tasalla ja kummankin osapuolen saatavilla. Ajantasaisen talousseurannan lisäksi pilvipalvelu antaa yrityksellesi välineet muun muassa myyntilaskutukseen, ostoslaskujen käsittelyyn ja hyväksyntään, pankkitilien saldoseurantaan ja yksittäismaksuihin, palkka-aineiston hyväksyntään, työaikojen kirjaamiseen sekä tositeaineiston syöttämiseen ja hyväksyntään.

Pilvipalvelussa tiedot siirtyvät eri sovellusten välillä välittömästi, virheettömästi ja vaivatta, sillä ohjelmistot muodostavat integroidun kokonaisuuden. Tarvittaessa tiedot siirtyvät kätevästi myös sidosryhmille, kuten vakuutusyhtiölle tai Verohallinnolle.


Esimerkkejä pilvipalvelun sovelluksista ovat TOSITE, RAPORTTI mobiili ja OSTOLASKU. TOSITE-sovelluksen avulla voidaan esimerkiksi kuvata ja siirtää kuitteja kirjanpitoon sekä siirtää tositteita tilitoimiston ja asiakkaan välillä. OSTOLASKU-sovelluksella taas voidaan käsitellä ostolaskut erittäin nopeasti ja vaivattomasti. RAPORTTI mobiili taas mahdollistaa raporttien ja arkistoon tallennettujen dokumenttien tarkastelun ilman tilitoimiston apua.